Spółdzielnia Mieszkaniowa „Na Szańcach” poszukuje PRACOWNIKA DZIAŁU TECHNICZNEGO. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie oparte o umowę o pracę.
Główne obowiązki na stanowisku:
- bieżąca obsługa nieruchomości w zakresie technicznego utrzymania zasobów Spółdzielni,
- organizacja i nadzór nad wykonaniem obowiązkowych kontroli stanu technicznego nieruchomości i ich wyposażenia, w szczególności ogólnobudowlanych, instalacji gazowych, wentylacyjnych, elektrycznych,
- koordynowanie i nadzór nad realizacją usług świadczonych przez podmioty zewnętrzne m. in. w zakresie zlecanych prac remontowych i konserwacyjnych, usuwanych awarii,
- przygotowywanie i prowadzenie niezbędnej korespondencji z użytkownikami lokali, wykonawcami oraz instytucjami,
- współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w zakresie przygotowania danych do polis, ustalania i potwierdzanie przyczyn szkód,
- prowadzenie elektronicznej ewidencji zgłoszeń,
- prowadzenie książek obiektów,
- organizowanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych.
Nasze wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne,
- umiejętność kosztorysowania,
- umiejętność organizowania i nadzorowania prac remontowych,
- znajomość specyfiki działalności spółdzielczości mieszkaniowej,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość środowiska Windows , znajomość pakietu MS Office oraz NORMA,
- umiejętność pracy w zespole, jak i na samodzielnym stanowisku,
- kultura osobista, odpowiedzialność, rzetelność.
Prosimy o przesłanie aplikacji w formie elektronicznej na adres: praca@naszancach.pl, w formie papierowej lub osobiście na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa „Na Szańcach”, 50-320 Wrocław, ul. Na Szańcach 15.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli RODO na CV:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).