Referent ds. eksploatacji
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Na Szańcach” poszukuje pracownika na stanowisko referenta ds. eksploatacji nieruchomości. Ofertujemy atrakcyjne wynagrodzenie oparte o umowę o pracę.
Główne obowiązki na stanowisku:
- segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji
- bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
- prowadzenie baz danych
- sporządzanie raportów
- wsparcie przy koordynacji kontaktów
- obsługa w zakresie biurowym i kancelaryjnym
- naliczanie opłat za użytkowanie lokali
- rozliczanie zużycia mediów
- analiza zadłużeń
Umiejętności, które powinien posiadać pracownik:
- znajomość środowiska Windows – praca na programie baz danych
- znajomość pakietu MS Office
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- umiejętność pracy w zespole jak i na samodzielnym stanowisku
Cechy jakie powinien posiadać pracownik:
- zdolności organizacyjne
- dokładność
- odpowiedzialność
- wysoka kultura osobista
- rzetelność
Aplikacje prosimy o przesyłanie na adres: sm@naszancach.pl, bądź osobiście w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Na Szańcach”.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli rodo na CV:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).